poniedziałek, 3 marca 2014

Wymarzony pokój dla Zosiaka

Za mniej niż dwa miesiące będziemy u siebie. Będę panią w swoim domu!
Wkraczamy więc w najfajniejszą fazę budowy domu - urządzanie. Od miesięcy wieczorami przeglądam miliony stron, szukając inspiracji, które mogłabym wykorzystać u nas. Głowa pęka mi od pomysłów tego, jak chciałabym mieć w domu, jednak napad na bank jest karalny, a w totka nie wygrałam, bo nie gram, więc na pewno nie wprowadzimy się na wszystko - w końcu nie od razu Rzym zbudowano. Małymi kroczkami, osiągniemy wnętrze jakiego pragniemy i o jakim marzymy.
Z jednej strony zachwycił mnie norweski styl. Zakochałam się w prostych, białych meblach, szarościach  i niewymuszonym skandynawskim designie, który od dawna słynie z doskonałego połączenia formy i funkcji przedmiotu. Nie jest to styl przesadnie ozdobny, jego urok polega raczej na prostocie i naturalności. Z drugiej strony marzę o wnętrzach w stylu glamour, czyli ozdobnych, pełnych blasku i przepychu, jednak potraktowanym nowocześnie i z przymrużeniem oka, w których znajdą się lustra w bogato rzeźbionych ramach, błyszczące tkaniny, ozdobne kryształowe lampy oraz wszelkiego rodzaju rzeźbienia i złocenia. Te dwa zupełnie różne style,  mam zamiar wykorzystać w jednym domu, łącząc w jeden eklektyczny, całkowicie mój styl, w którym będę czuła się dobrze, który nie będzie tylko ładny (choć to kwestia gustu), ale tez funkcjonalny, bo dom, to miejsce w którym spędzamy mnóstwo czasu. Mają to być wnętrza, w których, można będzie się zrelaksować na kanapie z lampką wina po ciężkim dniu, ale również zaszaleć z przyjaciółmi na domówce, tańcząc do białego rana. Miejsce rodzinne, gdzie przy wielkim stole, będzie można cieszyć się swoją obecnością, turlać z dziećmi (tak w przyszłości chcemy mieć więcej dzieci, niż nasza Zosia) po podłodze i skakać po ogromnym łóżku, wojując poduszkami i zaśmiewając się do rozpuku. Ale co z tego wyjdzie, okaże się za jakiś czas... Tym czasem pokaże wam kilka inspiracji pokoju mojej księżniczki.

www.stylka.pl
www.gala.com.pl
babyluxury.pl
babyluxury.pl

www.pinterest.com
media-cache-ak0.pinimg.com
www.houzz.com
projectnursery.com


A póki co, jeszcze dwa tygodnie temu wyglądał tak: Pokoj Zosi - budowa

14 komentarzy:

  1. Mi osobiscie podoba sie ten z Minni i to nie ze wzlegu na moje upodobania, po prostu wydaje mi sie ze taki bylby najblizszy dzieciecemu sercu:). Jesli chodzi o wystroj domu- pomijajac wszystkie tego plusy i minusy chyba najwazniejsze jest jednak to o czym napisala Pani na samym koncu:) Te wszystkie chwile:). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy mebelki z minnie. Zakochałam sie w nich od pierwszego wejrzenia :) miło cie tu widzieć :*

      Usuń
  2. Jak dla mnie pierwsze i dwa ostatnie zdjęcia wygrywają, ale może dlatego, że nie lubię różu, a na nich jest go nie wiele. Ale każda z tych inspiracji jest piękna. A domu zazdroszczę, bo ja też o nim marzę, żeby móc pielęgnować ogródek, mieć własną piaskownicę dla Helenki, móc wyjść na powietrze poczytać książkę rozkoszując się słoneczkiem, ech... rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne inspiracje! również gustuję w podobnych wnętrzach

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam urządzać wnętrza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ale boje sie ze cos zrobię, a efekt nie bedzie mi sie podobał :)

      Usuń
  5. Pamiętam ten szał gdy kupiliśmy mieszkanie :) Co do inspiracji. Osobiście uważam za piękne połączenie szarości z różem. Jest delikatne i eleganckie i nie tak cukierkowe jak białe z różowym choć i to ma swój urok :) Bardzo podoba mi się zdjęcie ze stylka.pl, pinterest, houzz i projectnursery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze mieszkanie, które widziałam na instagramie jeste cuuuuudowne! Zakochałam sie w nim!

      Usuń
  6. Oj sama jeszcze ejstem w trakcie urządzania. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie w moim guście! Zazdraszczam urządzania i niesamowicie nie mogę się doczekać efektów!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tym blogu przeglądając kilka postów wstecz zobaczysz pokoik coreczki tej norweskiej modelki - w podobnym stylu do tego, który pokazałaś na zdjęciach, moze coś Cię zainspiruje :) http://fotballfrue.no/
    Niedługo u Nas urządzanie pokoiku Poli, mysle o podobnych kolorach no i sowy! Wiem, ze są wszędzie ale i tak bardzzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszytko cudne :) ciekawe jaki bedzie Wasz ;)

    OdpowiedzUsuń