środa, 13 listopada 2013

Ciuszkowy zawrót głowy

Dziś mam dla was post ciuchowy. Bowiem od kiedy na świecie jest Zosiak większą przyjemność sprawiają mi zakupy dla niej niż dla siebie. 
Uwielbiam wyszukiwać te maleńkie cudeńka w second-handach, sieciówkach, stronach internetowych. 
Cieszy mnie każdy z ciuszków. Jestem przy tym jak dziecko, 
które na Gwiazdkę otrzymuje wymarzony prezent.  

Dziś Zosiak w dwóch odsłonach: sportowej i eleganckiej :)


 
Outfit sportowy:
  • legginsy - H&M
  • jeansowa koszula - Jackpot
  • czerwone buciki typu  UGG - NEXT - sh


Outfit elegancki:
  • koszula z kołnierzykiem - Peter Rabbit - sh
  • kamizelka - Disney baby - sh
  • buciki - Cocodrillo - sh
  • spodnie - COOLCLUB - Smyk

8 komentarzy:

  1. Super dobrane kolorystycznie:) Ja już kupiłam ubrankową wyprawkę dla Małej, ale jak gdzieś spotkam wyjątkowy ciuszek w kuszącej cenie to czasem nie mogę się opanować:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam juz tyle ciuchów, ze musiałabym mieć chyba z 3 córki, ale jak widzę jakaś perełkę to nie mogę sie powstrzymać :) buziaki dla przyszłej mamusi, to juz niedługo ;*

      Usuń
  2. Jest cudna :) a co do kupowania wiecej dziecku niż sobie to znam to hehe ☺️ U mnie to samo , aż sie boje co byłoby gdybym miała dwójkę dzieci hehe ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z kolei nadzieję, że następny będzie chłopiec, bo ubranka dla chłopców też są uroczę. A jak byłaby dziewczynka, musiałabym się pewnie ograniczyć do Zosiakowej szafy :) pozdrawiamy :*

      Usuń
  3. Ale slodziutko na tych zdjeciach wyglada. Do tego mala z niej strojnisia. No coz, taka juz nasza kobieca natura ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komplementy, jak to kobiety bardzo je lubimy :)

      Usuń
  4. jaka ona słodziutka:) a jak ubrana! wpadłam przypadkiem, ale dodałam do obserwowanych i zostaję pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My odwdzięczamy się tym samym i pozdrawiamy Kubusia :*

      Usuń