sobota, 2 listopada 2013

To już 3 miesiące ;)

1 listopada skończyłam 3 miesiące :) ten czas zleciał przeraźliwie szybko.

Kilka faktów z życia: 

  • od urodzenia przybrałam 3400 gram i ważę 5850 gram,
  • noszę ubranka w rozmiarze 62 i pieluszki "trójeczki",
  • odwzajemniam uśmiechy,
  • kilka razy udało mi się przekręcić z brzucha na plecy,
  • najbardziej lubię być noszona na rączkach przodem do świata, bo wtedy wszystko widzę,
  • zaczęły rosnąć mi włoski, bo do tej pory byłam małym łysolkiem,
  • wysoko zadzieram główkę leżąc na brzuchu,
  • ślinię się na potęgę, 
  • pakuję całe pięści do buźki, 
  • najlepiej zasypia mi się przy maminym cycusiu,
  • w dzień śpię tylko na spacerze,
  • za to przesypiam mamusi całe noce.

2 komentarze:

  1. Pięknie się rozwija :)

    A Ty mamuska uważaj, bo Moje Dziecko do dziś dnia uwielbia usypiac przy cycusiu :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. a my skczylysmy 15 msc :)))))) uważaj z tym zasypianiem przy cycusiu to fakt :)

    OdpowiedzUsuń