piątek, 21 lutego 2014

Wiosna, ach to ty!

"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty" 
Marek Grechuta

I u nas pojawiła się wiosna. Czuć ją już w powietrzu, a dookoła widać budzącą się do życia przyrodę. Aż człowiek uśmiecha się sam do siebie. Nasza dzisiejsza stylizacja też pozostaje w wiosennym klimacie, bowiem mięta z szarym na myśl przywodzi mi wiosenne poranki, spowite mgłą.




 






Sweterek - NEXT - sh
TUTU i opsaka - Mum&Baby Style
leginsy - PEPCO


7 komentarzy:

  1. Oj lubimy takie poranki!
    A mięta faktycznie w klimat się wpisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wygląda w moim ulubionym kolorze mięty...

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie obwieszczenie! W takich pięknych, dziewczęcych stylizacjach w jakich możemy oglądać Zosiaczka to mnie chyba świat nigdy nie widział :) Normalnie zazdraszam jej tych sweterków, opasek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka spódniczka piękna.... i ta mięta yhmmm i Zosiak sam siedzący, rzeczywiście wiosennie!!

    OdpowiedzUsuń