sobota, 1 lutego 2014

Pół roku razem

Dzisiaj Zosiak skończył pół roczku! Z tej okazji zaprzyjaźniona para fotografów, którzy są z nami w najważniejszych momentach życia, zaproponowała sesję zdjęciową - efekty już wkrótce na blogu!
A tym czasem, pokaże wam zdjęcie zza kulis.



Nowe fakty:
  • waga: 7800 gram
  • wzrost: 73 cm 
  • przekręcam się już bez problemu z brzucha na plecy i z pleców na brzuch 
  • pełzam 
  • piszczę, śmieję się w głos i kwiczę
  • pluję, robię balony ze śliny, gryzę
  • od dwóch dni jestem na mleku modyfikowanym, bo mleko mamusi mi już zbrzydło 
  • pobiłam nowy rekord w nocnych pobudkach: 17 razy w ciągu nocy !!!
  • uwielbiam rozmowy o 4 nad ranem
 

16 komentarzy:

  1. Śliczna jest :) Zaglądam do Was od jakiegoś czasu i podoba mi się. Mamy córcie w tym samym wieku, ba różnica 9 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ojej... Gapa ze mnie oczywiście wszystkiego dobrego dla Zosi :)

      Usuń
    2. Bardzo nas to cieszy, również będziemy wpadać :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego na pół roczku ! Juz się nie możemy doczekać zdjęc z sesji, żeby je zobaczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat dla Zosi !:* półroczek to ważna data :*:* u Nas dziś półtora roczek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 17 razy w ciągu nocy, Zosia jesteś niesamowita ;p pytanie co na to Mama ;) he?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matka tydzień jak zombi chodziła i wyglądała :D a jeszcze sesja na głowie o.O

      Usuń
  5. Śliczna dziewczynka. 17 razy? No cóż... matka, służ mi i stopy me całuj :D Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Zosi:):):)
    no wlasnie tez jestem ciekawa co na to Mama:) bo ja osobscie nie wiem co to znaczy wstawac 17razy w ciagu nocy bo moja córcia na cale szczescie przesypia cala noc:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 latek dla Zosi, na zdjeciu od kulis wyglada cudownie, czekam wiec na zdjecia z sesji.

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat! niech rośnie zdrowa, piękna, mądra, cudowna i niech te nocne pobudki miną na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego dla Zosieńki. :)
    Śliczna jest :)
    Jakie mleczko modyfikowane wybraliście? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszego dla niunieczki ;* taka już śliczna duża dziewczynka ;) a jaki wzrost ulala ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego naj dla półroczniaka :) śliczna niunia!

    OdpowiedzUsuń