wtorek, 11 lutego 2014

Ciuchy i ciuszki

Uwielbiam co rano otwierać Zosiakową szafę i wybierać ubranka, które jej założę. Znajdują się w niej zarówno różowo-pastelowe dziewczęce sukieneczki, małe kopie "dorosłych ubrań", jak i kolorowe dresy. Nie ważna jest dla mnie cena czy marka. Kupuję w secondhandach, przez internet, w sieciówkach, w markowych sklepach, a ostatnio również u poznanych dzięki prowadzeniu bloga kreatywnych mam, które potrafią szyć (czego bardzo im zazdroszczę) i tworzą mini cuda dla dzieciaczków. Są tylko dwa warunki. Pierwszy: ubranko musi mi się po prostu podobać, bo póki Zosia jest mała to ja decyduje, o tym, jak będzie wyglądać. A przyznam się szczerze, że odkąd jestem mamą córeczki to oszalałam na punkcie róży, tiulów i koronek, które moim zdaniem idealnie pasują dla małych panienek, bo jak nie teraz to kiedy, będą mogły ubierać się "dziewczyńsko"? Zwłaszcza, że u takich maluchów tylko strój mówi coś o ich płci. Drugi: muszą być wygodne, bo Zosia spędza w nich cały dzień (choć często w ciągu dnia muszę ją przebierać, bo ostatnio je CAŁĄ SOBĄ). Nie stroję jej specjalnie na potrzeby zdjęć na bloga, więc nie mogą krępować ruchów przy przekręcaniu z brzucha na plecy i odwrotnie, czy mieć jakiś wymyślnych guzików i aplikacji, które przeszkadzałyby w pełzaniu. 
Nie mamy ubrań na specjalne okazje. Jak mam ochotę od 8 rano Zosiak paraduje w tiulowej sukni z opaską na głowie mimo, że cały dzień spędzamy w domy. By z kolei innego dnia pojechać na koleżeńską kawę w dresach. Ot tak. W końcu kobieta zmienną jest.







 Sukienka - Zara
Rajstopy - KappAhl
Opaska - Mum&Baby Style 
Buciki - NEXT - sh





Koszula - Gap - sh
Spodnie - NEXT - sh
Adidasy- H&M - sh
Opaska - Allegro

14 komentarzy:

  1. Jak ona pieknie pozuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiak jak zawsze modnie ubrany ;d fashionistka rosnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo w tej różowej opasce wygląda przesłodko!!! Podaj mi namiar na sprzedawcę allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosia jak zwykle przepiękna i uśmiechnięta. Widać, że czuje się dobrze w stylu w jakim mama ją ubiera. Ja też zawsze się śmieję do męża, że idę wybrać stylizację dla Helenki, a tak na prawdę spełniam swoje marzenia z dzieciństwa, bo ja takich łaszków nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matka czy ja już pytałam, które lumpy w P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieszkamy 30 km od P i tam buszujemy po okolicznych lumpach :)

      Usuń
  6. Słodka Zosia:), u nas dla Dawidka królują rajstopki i dresiki ale jak kiedyś będę miałą córeczkę to też ją będą tak pięknie stroić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I dlatego właśnie mocno liczę na to, że Tosiek w przyszłości jednak będzie miał siostrzyczkę, a nie braciszka. To takie csssiii moje marzenie :P Teraz jest frajda z ubieraniem mojego GENTLEMEN'A :) Też internetowe inspiracje kradną mi serce. Najczęściej zerkam na SHOWROOM Kids, ale sh to norma. Świadomość, że Mały nałoży to zaledwie kilka razy (bo aaaaż tyleee tego ma i taaak szybko rośnie) to troszkę szkoda mi pieniędzy za sweterek w cenie 70PLN. Za tą kasę mam cały wór rzeczy, które są unikatowe, stylowe i boooskie :) Ale się uzewnętrzniłam. Zosia no powalająca! Masz oko mama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Showroom kids to moja ulubiona zakładka :), no ale kasa z nieba nie leci, a ja nie lubię ciagle zakładać jej tego samego, więc lumpy są dla nas wybawieniem ;)
      Dzięki mamuśka :*

      Usuń
  8. Pierwszy zestaw podoba mi się bardziej :) Piękny ! I Zosia oczywiście tez piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy ! Mała kuleczka jak pozuje , cudna jest! :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje a modelka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń