czwartek, 17 października 2013

Mała dama


Zosiak to mała modnisia. Gdy dowiedziałam się, że to będzie córeczka oszalałam na punkcie tych wszystkich koronek, falbanek, tafty. Róż, fiolet, czerwień to główne kolory dla takich małych dziewczynek, choć nie ukrywam, że brakuje mi w sklepach rzeczy w bardziej stonowanych barwach :) Jako secondhand'owa maniaczka stworzyłam dla niej całkiem pokaźną kolekcję ubrań, wśród których znajdują się prawdziwe perełki :)


Kocyk LaMillou / koszula - sh

Sukienka - sh

Komplet Hello Kitty - Kappahl
Leginsy jeansowe - sh / koszula z muchą - sh /sweterek - Kappahl
 
Body - butik/ spódniczka w torebki - Allegro

Body, buciki - Akpol/ spódniczka - sh

Opaska - Allegro/ body - CoolClub/ strój baletnicy - Allegro

Sukienka - sh/opaska - sh/ body - Akpol

Sukienka - sh/ opaska - Allegro/ sweterek - Mayoral Chic

kocyk - sh/ sukienka, buciki - sh






2 komentarze:

  1. Rzeczywiście znajdujesz perełki w sh! :)
    a Zosiak ślicznie się w nich prezentuje :)
    Napisz mi na priv karolcia770@wp.pl która z przytulanek chciałabyś dla Zosi i swój adres do wysyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała dama:) Faktycznie, fantastyczna kruszyna:) Piękne zdjęcie i oczywiście ubranka:)

    OdpowiedzUsuń