niedziela, 1 grudnia 2013

4 miesiące!

Zosia o 12.34 skończyła 4 miesiące! Ten czas niesamowicie szybo nam ucieka. Dopiero co była maluszkiem, na którym wisiały ubranka w rozmiarze 50 a już nosi 68 :) Od urodzenia przybrała ponad 4 kg i urosła 15 cm :) Od kilku dni jej ulubioną zabawą jest robienie bąbli ze śliny, plucie, chichranie się w głos i wkładanie wszystkiego do buzi. Stała się straszną gadułą i usilnie powtarza "bleeeeee", "brrrrrrrr" i "laaaaaaaaaaaaa".  Mój Zosiak, to już duża dziewczyna.

Niedawno byliśmy na sesji zdjęciowej, a oto efekty:









9 komentarzy:

  1. Śliczna sesja, ze śliczną modelką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sesja!! Nie przekombinowana i taka urocza. Modelka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawianie modelki było niezwykle wymagającym zadaniem, ale efekty są tego warte :)

      Usuń
  3. Piękny Zosiek! Najbardziej urzeka mnie w tym żółtym wianku. Jak słoneczko wygląda... które z pewnością rozświetla Ci życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! :-D Mała jest słodka!!
    Masz rację, czas leci tak szybko, że nim się obejrzę będę trzymała w ramionach naszą pociechę!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojego doświadczenia to ostatni miesiąc ciąży wlekł się niemiłosiernie długo, bo już chciałam urodzić, ale odkąd Zosia jest na świecie czas zapieprza tak szybko, że nim się obejrzałam moje dziecko stało się bobasem :)

      Usuń
  5. no to jesteśmy :) Bardzo tu u Was ładnie, różowo i dziewczęcko! Zosieńkowa sesja BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D Zosia to mała księżniczka, wiec musimy otaczać się różem :D małej dziewczynce jeszcze przystoi :)

      Usuń