poniedziałek, 16 grudnia 2013

Magia Świąt?

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Z każdej strony atakują nas świąteczne reklamy, a piosenki puszczane w radiu maja nas nastrajać i przygotowywać do tego wyjątkowego okresu w roku. Sklepowe półki uginają się pod ciężarem prezentów, pstrokatych bombek i pyszności, które już wkrótce pojawią się na wigilijnym stole. Mimo tego wszystkiego ja jeszcze klimatu Świąt nie czuje. Może to za sprawa tego, że za oknem prawdziwa wiosna. Dodatnia temperatura i deszcz zamiast pięknego, białego puchu otulającego wszystko śniegową kołderką. A może winna jest nadmierna komercjalizacja, która przyczyniła się do tego, że ledwo z półek znikną wieńce i znicze kupowane na Wszystkich Świętych, pojawiają się czekoladowe gwiazdorki, a ze sklepowych głośników rozbrzmiewa Last Christmas. Nie wiem. Ale tęsknię za tym radosnym oczekiwaniem na Święta, kiedy podekscytowana wyczekiwałam pierwszej gwiazdki na niebie. Kiedy nie mogłam usiedzieć na pupie, czekając na Gwiazdora. Kiedy z błyskiem w oczach odpakowywałam prezenty, o których marzyłam przez cały rok. Kiedy Święta były prawdziwymi Świętami, a nie tylko wolnymi od pracy dniami w roku. 
Takich Świąt z prawdziwego zdarzenia chciałabym w tym roku. Mam nadzieje, że te Świeta bedą wyjątkowe, bo to pierwsze Świeta naszej Zosi i zrobię wszystko by w przyszłości miała takie wspaniałe wspomnienia ze Świąt jakie ja mam z okresu dzieciństwa, gdy czas nie pędził tak szybko, a człowiek autentycznie cieszył sie z każdego drobiazgu.


7 komentarzy:

  1. Śnieg na pewno dodałby uroku i świątecznej atmosfery:) Ale widzę, że Zosiak ma prawdziwie świąteczny klimat:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma śniegu, wiec musimy sobie klimat sami tworzyć :) a ty jak sie mamusia czujesz?

      Usuń
  2. Powiem Ci szczerze, że udała Wam się córeczka!!!!!!!!! jest prześliczna i nigdy nie mogę się na nią napatrzeć <3
    pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :*** w ciąży dużo przeszłam, więc każdego dnia nie mogę uwierzyć ze jest zdrowa i wszystko skończyło sie dobrze. A najadlismy sie mnóstwa strachu.
      Super że synowa podoba sie przyszłej teściowej ;)

      Usuń
  3. Córeczka na święta gotowa :) komplet świątecznych gadżetów i ubranek jest :) p.s. śliczne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy :) to są skarpetki z grzechotkami wiec podwójna frajda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze Ty swiat jeszcze nie czujesz, ale Twoje malenstwo jest w 100% przygotowane. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń