niedziela, 29 grudnia 2013

Czas podsumowań :)

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim czas podsumowań. Ten rok był burzliwy. Całkowicie odmienił moje życie. Porobiłam kilka głupstw, poznałam wspaniałych ludzi, doceniłam to co mam, okazało się też, kto jest prawdziwym przyjacielem, a kto tylko znajomym. Ale przede wszystkim stałam się MAMĄ!
To najcudowniejsze uczucie, jakie kiedykolwiek mnie spotkało. Zajmowanie się Zosiakiem pochłonęło mnie bez reszty. Stałam się od niej uzależniona. Strasznie kocham tą małą istotkę i każdego dnia drżę o to, by nic jej się nie przytrafiło, jednocześnie dziękując Bogu, że jest zdrowa, wspaniale się rozwija i zaskakuje mnie każdego dnia. I oby tak było w następnym roku, i następnym, i następnym...


Film wrócił!
Po zmianach - bez dźwięku, by już nikt nie miał z tym problemu a dla zainteresowanych Ellie Goulding - How Long Will I Love You! Zosia - prawie 5 miesiecy z życia :) 

10 komentarzy:

  1. Klinika Słoneczna! My też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszające;) Niesamowite jak bardzo nam się dzieci zmieniają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdecydowanie za szybko :) choc z drugiej strony nie mogę doczekać sie pierwszych kroków i słów :)

      Usuń
  3. oj, tak....bc mamą to piekne..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj to prawda. Świat po urodzeniu dziecka bardzo się zmienia. Pozytywnie oczywiście. A i wierz mi, że ja również podczas ostatniego roku dowiedziałam się kto przyjacielem a kto troszkę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciaza i to co pózniej weryfikuje znajomosci :) nie jest sie juz tak "fajnym" jak kiedyś... Zwłaszcza dla osób które nie maja jeszcze dzieci
      ;)

      Usuń
  5. Najcudowniejszy czas: ciąża i to, że zostałaś Mamą!:) również rok 2013 był mnie cudownym rokiem!
    Oby kolejne były równiez takie!:)

    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok !:) calusy dla Zosi!!:):*

    OdpowiedzUsuń